دانلود آهنگ و بسیار زیبای ناصر زینعلی با نام زیر باران همراه با متن آهنگ

موزیک روز
نويسندگان
آخرين مطالب
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان موزیک روز و آدرس imfarhad1371.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دانلود آهنگ و بسیار زیبای ناصر زینعلی با نام زیر باران همراه با متن آهنگ

-

———————————-

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Naser Zeynali – Under The Rain

————————————-

متن آهنگ

روی تن سردم چیکه چیکه بارون میباره

انگاری که با تو دارم میشم عاشق دوباره

چقد حس خوبی به تو دارم امشب

عشق من

اگه تو رو میخوام دسته خودم نیست آخه دوست دارم

دلم میخواد آروم تو رو زیر بارون

تو بغلم بگیرمو ببوسمت

چشمامو ببندم حلقه کنم دستامودور تنت

دلم میخواد آروم تو رو زیر بارون

تو بغلم بگیرمو ببوسمت

چشمامو ببندم حلقه کنم دستامودور تنت

خیلی دارم عادت میکنم به بودن کنارت

میدونی که من از ته دلم امشب میخوامت

نمیزارم عشقم ثانیه ها با تو تموم شه

کجا توی دنیا کسی مثل تو میتونه باشه

دلم میخواد آروم تو رو زیر بارون

تو بغلم بگیرمو ببوسمت

چشمامو ببندم حلقه کنم دستامودور تنت

دلم میخواد آروم تو رو زیر بارون

تو بغلم بگیرمو ببوسمت

چشمامو ببندم حلقه کنم دستامودور تنت



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 13 آبان 1392برچسب:, ] [ 19:54 ] [ فرهاد ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 2
بازدید کل : 63149
تعداد مطالب : 29
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم